Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2011 01:28 - Луцифер
Автор: satanas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2387 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 06.11.2016 15:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

- Нека бъде светлина! - каза Той.
Волята Му беше закон за мен. Аз бях първото творение, Неповторимия! Аз бях Луцифер - Носителят на светлината!
Затворих очи, разкъсах гърдите си и дадох на света първия лъч... надеждата... Дадох част от себе си...
Болката беше непоносима, но фактът, че изпълнявам Божията воля за мен бе достатъчна награда.
С мъка отворих очи и вдигнах ръце, търсейки Създателя. В този миг видях, че бялата ми кожа беше потъмняла, че златистите отенъци ги няма. Бях станал тъмен.
- Моля те, Господи, върни ми красотата! Върни великолепието и светлината в мен!
- Не мога...
Избягваше погледа ми, обзет от чувство за вина.
- Но защо, Господи ? Защо ме наказваш ? Нима не бях твоя любимец ? С какво се провиних ?
- Каузата ти беше предопределена. Ти си създаден, за да носиш живот. Но всяко нещо се заплаща. Вече не си Първият, а си просто ангел.
- Не можеше ли Ти, Боже, да донесеш светлината във Всемира ?
- Не, защото тогава щях да падна едно ниво надолу, както стана с теб. Щяхме да сме равни...
- Значи Ти, Господи... ме изигра ? - изпищях невярващо.
- Казах ти каква е целта на твоето съществуване - отвърна с равен глас.
- С Михаил ще водите ангелите. Вече с него си равен.
В този момент нещо в мен се пречупи. Исках да изкрещя на цялата Вселена за неправдата. Исках да знаят, че благодарение на мен познават светлината и доброто...
"Доброто ? Това ли е отплатата за деянието ми ?"
В далечината стоеше Михаил, заобиколен от цялото войнство.
Запътих се към тях.
- Здравейте, братя!
В началото не ме познаха и се зачудиха кое ли е това тъмно създание.
- Здравей, страннико - каза Гавраил.
- Кой си ти ?
- Не ме ли познахте ? Аз съм Луцифер.
- Ти не си Луцифер. Той е блестящ и неповторим, а ти си тъмна сянка - добави и отвърна поглед.
Останалите ангели последваха примера му.
Михаил постоя още миг, вторачил погледа си в мен, после и той извърна глава.
Не можех да повярвам. Тези, които до вчера ме гледаха с възхищение, сега се срамуваха от мен. И кой беше виновен за всичко ? Бог!
Сърцето ми се изпълни с непознато чувство, сякаш тъмнината от тялото ми се пропи в него...
- Братя, до сега познавахте само доброто и нямаше как да го различите, защото не знаехте какво е зло. Аз донесох светлината на света, аз ще върна мрака! Както виждате Бог не е всемогъщ, след като не успя да възстанови първоначалния ми образ. Ще поставя престола си редом до неговия И не се ще покланям никога отново! На никого!
- Питахте ме кой съм ? Да, вече не съм Луцифер. От сега нататък името ми е Satanas и който вярва в думите ми, нека ме последва.
Ангелите гледаха зяпнали, а аз разперих крила и напуснах Рая завинаги...



Тагове:   Бог,   Господ,   Луцифер,   satanas,   lucifer,


Гласувай:
4



1. saadi - Тоя Луцифер ми се вижда доста глуповат .
30.05.2011 03:53
Да се остави да го избъзика така някакъв еврейски бог .
цитирай
2. satanas - Кофти, нали ? :)
30.05.2011 14:05
И не само Луцифер, а и Исус да се остави на някакъв си еврейски бог. Че даже и последните 2к години да се проповядва, че е негов баща. :)))
цитирай
3. antoninus - Защо грехът бе допуснат (Бунтът на Луцифер)
13.01.2012 17:31
http://antoninus.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/12/20/zashto-grehyt-be-dopusnat-buntyt-na-lucifer-glava-1.869837

Малко по малко Луцифер започна да подхранва желание за себевъздигане. Писанието казва:
“Сърцето ти се надигна поради хубостта ти; ти разврати мъдростта си поради блясъка си” (Езекиил 28:17).
“А ти думаше в сърцето си: ...ще възвиша престола си над Божиите звезди... Ще бъда подобен на Всевишния” (Исая 14:13, 14).
Въпреки че всичката му слава бе от Бога, този мощен ангел започна да я приписва на себе си. Недоволен от положението си, макар почитан сред небесните множества, той дръзна да пожелае честта, дължима единствено на Твореца. Вместо да се стреми да възвиси Бога в чувствата и във верността на всички сътворени същества, намерението му бе да спечели за себе си тяхната служба и вярност. И като пожела славата, с която безкрайният Бог бе облякъл Своя Син, този княз на ангелите се устреми към властта, която бе изключително право само на Христос.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: satanas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343361
Постинги: 156
Коментари: 236
Гласове: 346
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930