Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2016 23:59 - На вилата
Автор: satanas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Две години след убийствата условната присъда беше изтекла и след  хиляди клетви и обещания,  че при никакви обстоятелства няма да нарани никого, се прибрахме в България. Още не бяхме разопаковали багажа,  когато един приятел, с когото не се бяхме виждали от години, се обади, за да ни покани на вилата си.
-    Едно птиченце ми подшушна, че си се прибрал,  тъкмо ще ми гостуваш за откриването на вилата. И не приемам отказа. Не сме се виждали от сума ти време.
-    Разбира се,  ще се радвам да се видим.
Вилата се намираше в живописна местност  в подножието на Пирин. Граничеше с още няколко имота,  видимо добре поддържани, с големи градини. След тях започваха фермите.  От цялата местност лъхаше спокойствие и безвремие, което се пренесе и върху нас.
Георги ни посрещна сърдечно и докато в мъжката компания си припомняхме разни стари случки и се хилехме на глупостите от миналото, то Кралицата се отегчаваше в дамската.
-    Миличък,  ще отида да се поразходя, тук ми е скучно.
-    Обещала си ми, нали помниш?
-    Разбира се, глупчо – каза тя и ме целуна за довиждане.
В сладки приказки времето летеше неусетно, а здрачът ми подсказа да си погледна часовника – бяха  два часа, откакто тя тръгна на разходка.  Звъннах ѝ по телефона, но се оказа, че няма обхват. Започна да ме обзема неприятно чувство.  Георги искаше да ме придружи, но предвид възможните резултати,  настоях да тръгна сам.
Вървях може би двадесетина минути, но от нея нямаше и помен.  Мракът погълна и последните остатъци от светлината, когато забелязах огън в далечината.  От това разстояние не можех да преценя дали е пожар или някой просто е запалил голям огън, но напрежението не ме напускаше и отидох да видя отблизо.
Огънят гореше в двора на една от фермите, а до него седяха непозната жена и Кралицата.
-    Успокой се, всичко свърши – утешаваше  я Кралицата.
Но тези думи ме накараха да изтръпна. Можеха да означават само едно  - убийство.
Потърсих с поглед жертвата, и не ми отне много време, за да я видя. Доволното ръмжене ми насочи погледа в правилната посока. Две немски овчарки късаха парчето месо от лежащ на земята  човек.
-    Какво си направила? Нали ми обеща!
-    Докато се разхождах, видях че този изрод биеше жена си. Казах му да я остави на мира, а той ме изпсува. Влязох в двора, взех подпряната вила и го наръгах в гърба. Той имаше неблагоразумието да се обърне и я забих в гръкляна му, за да не му слушам приказките.  А освен това, държал кучетата гладни – отговори най-невинно.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: satanas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 343368
Постинги: 156
Коментари: 236
Гласове: 346
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930